Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Access'te harita oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Veritabanı Açma: Microsoft Access yazılımını açın ve haritayı oluşturmak istediğiniz veritabanını açın 14.
- Yeni Rapor Oluşturma: "Dosya" menüsünden "Yeni" seçeneğini tıklayın, ardından "Yazılım ve Veritabanı" ve "Veritabanı Model Şeması"nı seçin 1.
- Ters Mühendislik: "Veritabanı" menüsünden "Ters Mühendislik" seçeneğini tıklayın 1. Access, tablolarınızı ve aralarındaki ilişkileri analiz ederek bir model şeması oluşturacaktır 1.
- Grafik Oluşturma: "Raporlar" sekmesine gidin, "Yeni" butonuna tıklayın ve "Grafik Sihirbazı"nı seçin 24. Hangi sorgu veya tabloyu grafikleştirmek istediğinizi seçin ve "Tamam"a basın 4.
- Alan ve Grafik Türü Seçimi: Yeni diyalog penceresinde, seçilen tablo veya sorgudan istediğiniz alanları ve grafik türünü seçin 4.
- Özelleştirme ve Bitirme: Grafik seçeneklerini istediğiniz gibi özelleştirin, bir ad verin ve "Bitir"i seçerek grafiği görüntüleyin 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: