Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ABD'deki büro makinelerinin ne iş yaptığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, büro makinelerinin genel olarak yaptığı işler şunlardır:
- İşlerin aksamadan yürütülmesini sağlamak 1.
- İnsan gücüne olan ihtiyacı azaltmak 1.
- Maliyetleri düşürmek ve verimliliği artırmak 1.
- İşleri daha hızlı ve düzenli yapmak, zaman tasarrufu sağlamak 1.
- Kontrol imkânlarını artırmak ve iş kalitesini yükseltmek 1.
Büro makineleri arasında dijital fotokopi makineleri, faks cihazları, yazıcılar ve tarayıcılar bulunur 3. Ayrıca, büro makinelerinin bakım ve onarımını yapan "Büro Makineleri Bakım ve Onarımcısı" gibi meslekler de vardır 5. Bu kişiler, cihazların elektronik, elektrik veya mekanik arızalarını belirler, gerekli bakım ve onarımları yaparlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: