Buradasın
90 ve 2000 yılları arasında Türkiye'de reklamcılık nasıldı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
1990-2000 yılları arasında Türkiye'de reklamcılık şu şekildeydi:
- Özel yayıncılığın yükselişi 1. Özel radyo ve televizyonların açılmasıyla reklamcılık sektörü gelişti 1.
- Yeni reklam ortamları 13. İnternet, açık hava reklamları ve 900'lü hatlar gibi yeni reklam ortamları ortaya çıktı 13.
- Renkli reklamlar 3. Renkli reklamlar yaygınlaştı ve firmalar kurumsal renklerini reklamlarda kullanmaya başladı 3.
- Promosyonlar 1. Gazeteler promosyonlarla (örneğin, kuponlarla) satış yapmaya başladı 1.
- Ünlü kullanımı 1. Reklamlarda ünlü isimler (star stratejisi) kullanılmaya başlandı 1.
- Tüketime teşvik 3. Kredi kartlarının yaygınlaşmasıyla taksitlendirme imkanları sunuldu ve bu, tüketimi teşvik etti 3.
- Toplumsal yansımalar 3. Reklamlarda dönemin yaşam koşulları, güncel kavramlar ve popüler isimler yer aldı 3.
Bu dönemde reklamcılık, tüketicilerin her türlü ihtiyacını karşılayabileceği bir alan haline geldi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: