Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft 365'e e-posta geçişi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Office 365 iş planına kaydolun 3. Bunun için Office 365 iş planı sitesine gidip kaydolmak istediğiniz planı seçin 3.
- Alan adı doğrulaması yapın 3. Office 365 portalında yönetici kutucuğuna tıklayarak yönetim merkezine ulaşın 3.
- Geçiş uç noktası oluşturun 23. Exchange yönetim merkezinde, "Alıcılar > Taşıma" bölümüne gidin ve "+" işaretine tıklayarak "Exchange Online'a Geçiş" seçeneğini seçin 23.
- Posta kutularını taşıyın 3. "IMAP Geçişi" seçeneğini seçip, taşınacak kullanıcıların bulunduğu CSV dosyasını yükleyin 23.
- MX kaydını yönlendirin 3. Yönetim merkezinde, "Ayarlar" > "Alanlar" > "Alan adınızı seçin" adımlarını izleyerek MX kaydını Office 365'e yönlendirin 3.
Geçiş süreci, taşınacak veri hacmi ve mevcut IT altyapısının karmaşıklığı gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir 5.
Daha detaylı bilgi ve destek için bir Microsoft geçiş ortağıyla iletişime geçilmesi önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: