Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
1300 ve 1230 durum kodlarının nedenleri şu şekilde açıklanabilir:
- 1300 (Başarıyla Tamamlandı) 124. Bu kod, e-faturanın başarıyla alıcıya ulaştığını ve sürecin sorunsuz tamamlandığını belirtir 124.
- 1230 (Hedeften Sistem Yanıtı Başarısız Geldi) 235. Bu kod, alıcı tarafın faturaya ilişkin olumsuz bir sistem yanıtı verdiğini gösterir 25. Bu, alıcının sisteminde faturayı işleyemediği veya alıcı tarafından reddedildiği anlamına gelebilir 2.
1230 kodunun alınması durumunda yapılması gerekenler:
- Gerekli düzeltmeler yapıldıktan sonra fatura yeniden gönderilmelidir 25.
- Gönderici birim, merkeze sorgu göndererek faturanın ERP statüsünü "Alıcıda işlenemedi" olarak güncellemelidir 4.
1300 kodunu gördüğünüzde yapılması gerekenler:
- Ek bir işlem yapmaya gerek yoktur; fatura alıcı tarafından teslim alınmıştır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: