Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
0xC004F13F hatası hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Windows etkinleştirme hatalarıyla karşılaşıldığında uygulanabilecek bazı genel çözümler şunlardır:
- Windows Etkinleştirme Sorun Gidericisi'ni çalıştırmak 1. Başlangıç > Ayarlar > Sistem > Etkinleştirme yolundan gidilip "Sorun Gider" seçeneği seçilir 1.
- Ürün anahtarını kontrol etmek 1. 25 karakterlik Windows ürün anahtarının doğru girildiğinden emin olunmalıdır 1.
- Donanım değişikliklerini kontrol etmek 1. Geçerli bir ürün anahtarı olmasına rağmen hata devam ediyorsa, cihazdaki donanım değişiklikleri (sabit sürücü veya ana kart değişimi gibi) bu hataya neden olabilir 1.
- Ağ ayarlarını kontrol etmek 5. Windows güvenlik duvarı, etkinleştirme işlemini engelliyor olabilir veya internet bağlantısı olmayabilir 5.
Bu adımlar sorunu çözmezse, cihaz üreticisiyle veya destek hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: