Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Turizmde 7P kavramı, pazarlama karması unsurlarını ifade eder ve şu şekilde sıralanır:
- Product (Ürün): Turistlere sunulan hizmetler, otel konaklamaları, turlar, aktiviteler ve deneyimler 24.
- Price (Fiyat): Ürün veya hizmetin maliyeti, fiyatlandırma stratejileri 24.
- Place (Yer): Destinasyonun erişilebilirliği, ulaşım seçenekleri ve konaklama yerlerinin konumu 24.
- Promotion (Tanıtım): Reklamlar, sosyal medya kampanyaları, etkinlikler ve halkla ilişkiler gibi pazarlama faaliyetleri 24.
- People (İnsanlar): Turizm sektöründeki tüm çalışanlar ve turistler, hizmet kalitesi çalışanların tutumlarına bağlıdır 24.
- Physical Evidance (Fiziksel Kanıt): Otelin iç tasarımı, araçların durumu, çalışanların üniformaları ve sunulan materyaller gibi somut unsurlar 24.
- Process (Süreç): Hizmetlerin nasıl sunulduğu ve müşteri deneyiminin yönetimi, hizmetin üretiminden teslimatına kadar olan aşamalar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: