Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lufthansa InTouch, Lufthansa ve ilgili havayollarının yolcularına müşteri hizmetleri sunan bir yetkinlik merkezidir 12.
Özellikleri:
- Hizmet Alanları: Çağrı, talep ve e-posta yönetimi, biletleme, web ve sosyal medya desteği 12.
- Küresel Varlığı: Dünya çapında altı müşteri hizmetleri merkezinden faaliyet gösterir, merkezi Berlin'dedir 12.
- Çalışan Sayısı: 24 saat boyunca 26'dan fazla dilde hizmet veren yaklaşık 3000 müşteri hizmetleri danışmanı 1.
- Deneyim: Müşteri hizmetlerinde on yıldan fazla deneyime sahip personel 1.
Başarıları:
- COVID-19 salgını sırasında, dijital çalışanlar aracılığıyla yüz binlerce müşteri işleminin hızlı bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlamıştır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: