Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ejder Kayak Merkezi'nin pazarlaması için aşağıdaki stratejiler uygulanabilir:
- Destinasyon Yönetim Modeli: İlgili paydaşların etkin katılımı ve işbirliği ile bir destinasyon yönetim modeli oluşturulmalı ve yönetim planı hazırlanmalıdır 1.
- Bütüncül Tanıtım: Ejder 3200 markasının tüm kış turizm faaliyetlerini kapsayacak şekilde pazarda konumlandırılması ve etkili bir pazarlama stratejisi takip edilmelidir 1.
- Hedef Kitle Belirleme: Belirlenen hedef ülke ve kitlelere yönelik modern ve ayırt edici tekniklerin kullanıldığı tanıtım kampanyaları yürütülmelidir 1.
- Personel Eğitimi: Oteller, restoranlar, kayak tesisleri ve tarihi mekanlarda çalışan personelin hizmet arzı ve yabancı dil konusunda eğitilmesi gerekmektedir 1.
- Sosyal Aktiviteler: Kayak sonrası sosyal aktivite ve eğlence imkanlarının artırılması, özellikle yabancı turistler açısından önem arz etmektedir 1.
- Ulaşım Kolaylığı: Kayak sezonunda yurtiçinden ve yurtdışından gelen ziyaretçiler için direkt uçuş seferleri düzenlenmesi ve hızlı tren gibi yurt içi ulaşım olanaklarının geliştirilmesi önem arz etmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: