• Buradasın

    Ejder kayak merkezi pazarlaması nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ejder Kayak Merkezi'nin pazarlaması için aşağıdaki stratejiler uygulanabilir:
    1. Destinasyon Yönetim Modeli: İlgili paydaşların etkin katılımı ve işbirliği ile bir destinasyon yönetim modeli oluşturulmalı ve yönetim planı hazırlanmalıdır 1.
    2. Bütüncül Tanıtım: Ejder 3200 markasının tüm kış turizm faaliyetlerini kapsayacak şekilde pazarda konumlandırılması ve etkili bir pazarlama stratejisi takip edilmelidir 1.
    3. Hedef Kitle Belirleme: Belirlenen hedef ülke ve kitlelere yönelik modern ve ayırt edici tekniklerin kullanıldığı tanıtım kampanyaları yürütülmelidir 1.
    4. Personel Eğitimi: Oteller, restoranlar, kayak tesisleri ve tarihi mekanlarda çalışan personelin hizmet arzı ve yabancı dil konusunda eğitilmesi gerekmektedir 1.
    5. Sosyal Aktiviteler: Kayak sonrası sosyal aktivite ve eğlence imkanlarının artırılması, özellikle yabancı turistler açısından önem arz etmektedir 1.
    6. Ulaşım Kolaylığı: Kayak sezonunda yurtiçinden ve yurtdışından gelen ziyaretçiler için direkt uçuş seferleri düzenlenmesi ve hızlı tren gibi yurt içi ulaşım olanaklarının geliştirilmesi önem arz etmektedir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kayak merkezinde ne satılır?

    Kayak merkezlerinde genellikle aşağıdaki ürünler satılmaktadır: Kayak ve snowboard ekipmanları: Kayaklar, özel botlar, batonlar, bağlamalar. Kıyafetler: Su geçirmez kayak pantolonları, rüzgâra dayanıklı montlar, termal kıyafetler, içlikler, eldivenler, bereler, boyunluklar. Aksesuarlar: Kar gözlükleri, kasklar, sırt çantaları. Diğer ürünler: Dudak ve cilt nemlendiricileri, güneş koruyucu kremler, düzenli kullanılan ilaçlar, vitamin destekleri. Ayrıca, bazı kayak merkezlerinde skipass (pist ve telesiyej kullanım bileti) ve yeme-içme hizmetleri de sunulmaktadır. Kayak malzemeleri, outdoor mağazaları veya kayak merkezlerinden kiralanabilir.