Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Check-in işleminin aktif olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Zaman sınırlaması: Check-in işlemi, uçuşa belirli bir süre kala aktif hale gelir. Örneğin, Pegasus Airlines'ta iç hat uçuşları için check-in işlemi uçuşa 45 dakika kala, dış hat uçuşları için ise 60 dakika kala yapılabilir 1.
- Yanlış bilgiler: Check-in yaparken istenen isim ve soyisim gibi bilgilerin büyük harflerle ve Türkçe karakter kullanmadan yazılması gereklidir 2.
- Firma politikaları: Her hava yolu firmasının check-in için belirlediği süreler ve koşullar farklılık gösterebilir 2.
Bu kontrollerin ardından sorun devam ederse, hava yolu firmasının iletişim kanallarından destek alınabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: