Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
5 yıldızlı otellerde bulunması gereken bazı bölümler:
- Resepsiyon ve lobi 123. Müşterilerin rahatça bekleyebileceği, oturma imkanının sağlandığı bir alan 2.
- Restoran ve kahvaltı salonu 123. Kahvaltı ofisi ve salonu, yeterli büyüklükte ise yemek servisi de yapılabilir 2.
- Yönetim odaları 234.
- Müşteri asansörü 234. Kat sayısı fazla olan otellerde, müşteri asansörünün bulunması zorunludur 24.
- Odalarda mini bar ve televizyon 134.
- Spa, spor salonu ve yüzme havuzu 15.
- 24 saat oda servisi 125.
- Toplantı ve konferans salonları 15.
- Kat hizmetleri ofisi 34.
- Çamaşır yıkama ve ütüleme hizmeti 123.
Bu özellikler, otelin sunduğu hizmetlere ve bulunduğu bölgeye göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: