Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Sebder" kelimesinin ne anlama geldiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, sekreterlerin genel olarak yaptığı işler hakkında bilgi verilebilir.
Sekreterler, bir kurum veya şirkette ofis işlerini yürütür, telefonları yanıtlar, randevuları ayarlar ve müşterileri karşılar 13. Ayrıca, belge ve evrakların düzenlenmesi, posta ve e-postaların yönetimi, dosyalama ve takvim yönetimi gibi görevleri de vardır 13.
Tıbbi sekreterler ise, tıbbi görevler ile idari görevleri harmanlamış bir pozisyonda çalışır 2. Hastaneler ve sağlık kurumlarında görev yaparlar 2. Yatan ve çıkan hastaların sayısını belirleme, evrak kontrolü yapma, hasta kayıtlarını tutma gibi görevleri bulunur 2.
Eğer "sebder" belirli bir meslek veya pozisyonun kısaltması ise, daha fazla bilgi veya bağlam sağlanması gerekebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: