Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Kalbini Sev" kampanyası, Becel markasının kalp sağlığı konusunda toplumu bilinçlendirmek ve kalp hastalıklarına neden olan riskleri azaltmak amacıyla başlattığı bir kampanyadır 12.
Kampanya kapsamında:
- Kalp yaşı hesaplama yöntemi kullanılarak, internet üzerinden kalp yaşı öğrenilebilmekte ve biyolojik yaşa kıyasla kalp hastalığı riski görülebilmektedir 12.
- Bilgilendirme reklamları ve tüketici broşürleri ile alışveriş merkezleri, metro gibi yerlerde insanlara ulaşılmaktadır 3.
- Akıllı telefonlara yönelik "Kalbini Sev" uygulaması ile kullanıcıları sağlıklı yaşama yönlendirmekte, yürüyüş ve koşu parkurları önermekte ve kalp dostu yemek tariflerine erişim sağlanmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: