Buradasın
TikTok'un yaptığı araştırma ne diyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TikTok'un yaptığı bazı araştırmalar ve sonuçları şu şekildedir:
- İçerik Odaklı Keşif: TikTok'un araştırmalarına göre, kullanıcıların yüzde 84'ü içerikleri keşfetmeye yönelik arıyor 2. Bu tür bir keşif, insanlara tam olarak ne aradıklarını bilmedikleri ancak yeni şeyler keşfetmeye açık oldukları bir deneyim sunuyor 2.
- Kullanıcı Davranışı: Kullanıcıların yüzde 63'ü TikTok'u yeni bir içerik veya ürün bulmak için kullanıyor ve yüzde 81'i platformda daima ilginç bir ürün veya marka keşfettiğini söylüyor 5.
- Etkileşim ve Reklamlar: "Sizin İçin Akışı"ndaki reklamlar, diğer platformlara kıyasla daha fazla akılda kalıyor; bu tür reklamların hafızada kalma oranı, televizyon reklamlarından yüzde 23, dijital video reklamlarından yüzde 13 daha fazla 5.
Ayrıca, TikTok'un algoritmasının kullanıcıları normalde izlemeyecekleri içeriklere maruz bıraktığı ve bu durumun bazen sıra dışı davranışlara yol açtığı belirtilmiştir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: