• Buradasın

    Witcher'da kamera açısı neden değişti?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Witcher 3'te kamera açısının değişmesinin nedeni, oyunun Next Gen güncellemesi ile gelen yeni kamera seçenekleridir 15.
    Bu güncelleme ile oyuncular, keşif, savaş, at üzerinde gezinti gibi farklı aktiviteler için kamera mesafesini ve açısını daha kolay bir şekilde özelleştirebilirler 15.

    Konuyla ilgili materyaller

    Kamera açıları nelerdir?

    Bazı kamera açıları: 180 Derece Kuralı: Kamera, çekilen nesne etrafında en fazla 180 derece hareket edebilir. Alt Açı (Low Angle Shot): Kamera, konuya göz seviyesinin altından bakar. Bakış Açısı (Point of View): Karakterin neyi gördüğünü gösterir. Eğik Açı (Dutch Angle veya Tilt): Kamera, zemin ile paralel olmayacak şekilde belirli bir açıyla döndürülür. Yüksek Açı (High Angle Shot): Kamera, öznenin üzerine doğrultulur. Göz Hizası (Eye Level Shot): Ortalama bir insanın göz hizasından yapılan çekimdir. Kuş Bakışı (Bird’s-eye View): Yüksek bir noktadan, kuşların uçarken gördüklerine benzer bir perspektif sunar. Dolly Zoom (Vertigo Efekti): Kamera, nesneden uzaklaşırken yakınlaşma veya tam tersi yapar. Pan (Kaydırma): Kamera, sabit bir eksen üzerinde yatay olarak hareket ettirilir. Tilt (Dikey Hareket): Kamera, dikey eksende yukarıdan-aşağıya veya aşağıdan-yukarıya doğru hareket eder.

    Witcher 3 bakış açısı nasıl değiştirilir?

    The Witcher 3: Wild Hunt oyununda bakış açısını değiştirmek için kullanılabilecek bazı modlar şunlardır: First Person Mode: Oyunu birinci şahıs kamera açısından oynamanızı sağlayan ücretsiz bir moddur. FPS modu: The Witcher 3'ü TPS bakış açısından FPS bakış açısına çeviren bir moddur. Bu modları yüklemek için, mod dosyasını indirip Witcher 3/Mods klasörüne taşımak gereklidir. Ayrıca, yeni nesil güncelleme ile kamera açısını değiştirme seçeneği de bulunabilir. Modların kurulumu ve kullanımı oyun sürümüne göre değişiklik gösterebilir, bu nedenle güncel bilgileri kontrol etmek önemlidir.