• Buradasın

    Valorant destek ekibi ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Valorant destek ekibi, oyuncuların yaşadığı teknik problemler, oyuncu davranış sorunları ve hesap yönetimi gibi konularda yardım sağlar 123.
    Destek ekibinin bazı görevleri:
    • Hesap kurtarma: Hesaba erişim sorunu yaşayan kullanıcılara destek olur 3.
    • Kurulum ve çökme sorunları: Oyun kurulumu veya çökme sorunları hakkında bilgi ve çözüm sunar 34.
    • Hile bildirimi: Hile yapan oyuncuları raporlama ve gerekli işlemleri yapma 35.
    • Veri talebi: Hesap silme öncesi veri yedekleme gibi taleplere yanıt verir 3.
    • Oyun içi sorunlar: Bug, güvenlik açığı ve diğer oyun içi sorunların bildirilmesi ve çözülmesi 34.
    • Faturalandırma ve alışveriş desteği: Faturalandırma veya alışveriş ile ilgili bilgi ve yardım sağlar 3.
    • Soru cevabı: Oyun hakkında bilgi talepleri için destek sunar 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Valorant destek nasıl ulaşabilirim?

    Valorant destek ekibine ulaşmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Valorant Destek Sitesi'ne gidin. 2. Destek sayfasında “Bize Ulaşın” veya “Ticket Gönder” seçeneğine tıklayın. 3. Giriş yapmanız istenirse Riot Games hesabınızla giriş yapın. 4. Sorununuzun türünü seçin, ardından yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde açıklayın ve varsa ekran görüntüsü ekleyin. 5. “Gönder” butonuna basarak talebinizi oluşturun. Destek talebi oluştururken sorununuzu açık ve anlaşılır şekilde açıklamak önemlidir. Gönderdiğiniz ticket’ın durumunu destek sayfasından takip edebilirsiniz. Valorant destek ekibinin sayfasına ulaşmak için gamerbase.org sitesindeki “VALORANT Desteğe Nasıl Ulaşabilirim” başlıklı yazı kullanılabilir. Valorant destek ekibine ayrıca support-valorant.riotgames.com/hc/en-us/requests/new adresinden de ulaşılabilir.

    Valorant rapor sistemi nasıl çalışıyor?

    Valorant'ta rapor sistemi şu şekilde çalışır: 1. Sıfır tolerans davranışları: Ayrımcılık, kutsal değerlere hakaret ve fiziksel şiddet tehditleri gibi davranışlar "sıfır tolerans" kategorisine girer ve bu tür davranışlarda bulunan oyuncular, Alarmbot sistemi aracılığıyla daha hızlı cezalandırılır. 2. Raporlama: Sıfır tolerans davranışı sergileyen bir oyuncu görüldüğünde, ekran görüntüsü veya video kaydı alınıp oyuncunun Riot ID'si ile birlikte alarmbot@riotgames.com adresine veya oyuncu destek sistemi üzerinden "Oyuncu Raporla" seçeneği altından iletilir. 3. İnceleme ve ceza: Kanıtlar incelenir ve olumsuz davranış doğrulanırsa, oyuncuya ceza uygulanır ve bu durum raporlayan oyuncuya bildirilir. 4. Diğer cezalar: Metin veya ses istismarı, tehdit, hilecilik gibi davranışlar için otomatik sistemlerle de cezalar uygulanabilir. Bazı ceza türleri: Hesap askıya alma veya silme: Hileciler için kalıcı ceza. İletişim kısıtlamaları: Metin ve sesli sohbet kullanımının kısıtlanması. Dereceli moddan kısıtlama: AFK kalma veya sık sık maçtan çıkma gibi davranışlar için dereceli modda oynama yasağı.

    Valorant teknik destek ne kadar sürer?

    Valorant teknik desteğinin yanıt süresi, genellikle 24-48 saat arasında değişmektedir. Teknik destek biletlerinin yanıt süresi, biletin içeriğine ve yılın zamanına bağlı olarak değişebilir; tatillerde daha az çalışan olması durumu etkileyebilir. Eğer biletten uzun süre yanıt alınamazsa, biletin yeniden gönderilmesi veya spam klasörünün kontrol edilmesi önerilir.

    Valorant müşteri hizmetleri var mı?

    Evet, Valorant için müşteri hizmetleri bulunmaktadır. Valorant müşteri hizmetlerine ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Destek sayfası üzerinden yardım alma. Ticket sistemi. E-posta ile iletişim. Sosyal medya. Riot Games doğrudan bir çağrı merkezi hizmeti sunmamaktadır.