Buradasın
Unreal'da kapı nasıl açılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unreal Engine'de kapı açmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kapı ve Kapı Kolları Modellemesi: İlk olarak, kapı ve kapı kolları için statik meskenler oluşturulur ve gerekli malzemeler eklenir 1.
- Tetikleyicilerin Eklenmesi: Kapının bulunduğu yere bir Box Trigger eklenir ve bu tetikleyici, kapının açılması için kullanılacak olan oyuncu etkileşimini algılamak üzere yerleştirilir 1.
- Animasyonun Oluşturulması: Kapı mesh'i seçilerek, Matinee sekmesinde bir animasyon oluşturulur. Bu animasyonda, kapının başlangıç pozisyonu kapalı olarak ayarlanır ve ardından açılan pozisyon için bir anahtar eklenir 1.
- Blueprint Kullanımı: Level Blueprint açılarak, tetikleyicilere OnActorBeginOverlap olayı için referanslar eklenir ve bu tetikleyiciler, kapının açılmasını sağlayacak olan MatineeActor'u oynatmak üzere bağlanır 1.
- Tersine Animasyon: Kapıyı kapatmak için ikinci tetikleyiciye, animasyonu tersine çeviren bir kutu eklenir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: