Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity Assets klasörü, Unity projelerinde oyununuzu oluşturan her türlü varlığı içerir 12. Bu varlıklar arasında şunlar bulunur:
Tüm bu varlıklar, "Assets" klasöründe saklanır ve Proje panelinde görünür 12. Herhangi bir varlığa sağ tıklayıp "Reveal in Explorer" seçeneğini seçerek o varlığın bulunduğu Windows klasörünü açabilirsiniz 2. Ancak, asset'lerin konumunu Windows penceresi üzerinden değiştirmemeniz önerilir, aksi takdirde bu asset'lerle bağlantılı tüm parçalar kopabilir 2.
Assets klasörünün alt klasörleri genellikle şu şekilde düzenlenir:
- Models: 3D modeller ve prefab'lar 1;
- Textures: 2D dokular ve sprite'lar 1;
- Materials: Malzemeler ve shaderlar 1;
- Sounds: Ses efektleri ve müzik dosyaları 1;
- Animations: Animasyon klipleri ve animasyon kontrolcüler 1;
- Scripts: C# scriptleri ve kod dosyaları 1;
- Prefabs: Prefab'lar ve yeniden kullanılabilir varlıklar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: