• Buradasın

    Steam ve Xbox senkronize nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Steam ve Xbox'ı senkronize etmek için bir Xbox Live hesabını Steam profiline bağlamak gereklidir 4. Bunun için:
    1. Microsoft hesabı ile Xbox Live'da oturum açın 4.
    2. Sea of Thieves'i ilk defa başlatın ve "Oyunu Başlat" ekranına gidin 4.
    3. "Xbox Live'da Oturum Aç" iletişim kutusunda Xbox Live hesap bilgilerinizi girin 4.
    4. "Oturum Aç"a tıkladıktan sonra karşınıza çıkan ekranda "Hadi Oynayalım"a tıklayın 4.
    5. "Hesapları Bağla"yı seçin 4.
    Bu işlem, oyun ilerlemenizin Xbox Live hesabınıza bağlı olmasına neden olur 4. Bu nedenle, diğer platformlarda bu hesap kullanılarak yapılan ilerleme ve kazanılan eşyalar Steam'de de kullanılabilir 4. Ancak, hesabın bağlantısını kaldırıp başka bir hesap kullanırsanız, eski hesabınıza ait ilerleme ve eşyalara erişemezsiniz 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Xbox ve Steam aynı hesapta kullanılır mı?

    Xbox ve Steam hesapları aynı anda kullanılabilir, ancak sadece bir Xbox hesabı bir Steam hesabına bağlanabilir. Xbox hesabını Steam'e bağlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekir: 1. Steam hesabı oluşturmak: Eğer yoksa, Steam hesabı açılıp Steam istemcisi bilgisayara indirilmelidir. 2. Xbox konsolunu güncellemek: Konsolun en son yazılımla güncellendiğinden ve çapraz oyun için gerekli ayarların etkinleştirildiğinden emin olunmalıdır. 3. Xbox uygulamasını Steam'de bulmak: Steam'i açıp menüden "Tüm Uygulamaları Görüntüle"ye tıklanmalı ve listeden Xbox uygulaması seçilmelidir. 4. Xbox uygulamasını yetkilendirmek: Uygulama açıldıktan sonra "Başlat" butonuna tıklanarak uygulama yetkilendirilmelidir. 5. Xbox hesabını bağlamak: Xbox uygulamasında "Hesap" butonuna tıklayıp "Hesabı Bağla" seçeneği seçilerek Xbox giriş bilgileri ile oturum açılmalıdır.

    Steam Cloud ile oyun aynı yerden devam eder mi?

    Evet, Steam Cloud ile oyun aynı yerden devam eder. Steam Cloud, oyunların kayıt dosyalarını ve ayarlarını bulut sunucularında saklamaya yarayan bir özelliktir. Ancak her oyun bu özelliği desteklemez ve bazı oyunlarda kayıtlar yalnızca yerel olarak saklanır.