Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PS5'in lisans hatası vermesinin birkaç olası nedeni vardır:
- İnternet Bağlantısı Sorunları: İstikrarlı bir internet bağlantısı olmaması, lisans doğrulama sürecini etkileyebilir 34.
- Sistem Yazılımı Güncel Değil: PS5'in en son sistem yazılımına güncellenmemiş olması 12.
- PSN Sunucu Sorunları: PlayStation Network (PSN) sunucularında yaşanan bakım veya kesintiler 13.
- Hesap Eşleşmemesi: Oyunun satın alındığı hesapla kullanılan hesabın farklı olması 5.
Bu sorunları çözmek için aşağıdaki adımları izlemek önerilir:
- Sistem Yazılımını Güncelleyin: Ayarlar menüsünden sistem yazılımı güncellemelerini kontrol edin 12.
- Konsolu Yeniden Başlatın: Geçici yazılım hatalarını gidermek için konsolunuzu yeniden başlatın 12.
- Lisansları Manuel Olarak Geri Yükleyin: Ayarlar > Kullanıcılar ve Hesaplar > Diğer > Lisansları Geri Yükle yolunu izleyerek bu işlemi gerçekleştirin 13.
- PSN Sunucu Durumunu Kontrol Edin: PSN sunucularının çalışıp çalışmadığını resmi web sitesinden kontrol edin 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: