• Buradasın

    MTA hangi yürüme animasyonu?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MTA'da (Multi Theft Auto) kullanılan bazı yürüme animasyonları şunlardır:
    • walk_start: Başlangıç yürüyüşü 1.
    • walk: Normal yürüme 1.
    • walk_armed: Silahlıyken yürüme 1.
    • walk_start_armed: Silahlıyken başlangıç yürüyüşü 1.
    • walk_rocket: Roket kullanırken yürüme 1.
    • walk_start_rocket: Roket kullanırken başlangıç yürüyüşü 1.
    Ayrıca, MTA SA için yürüme animasyonu paneli sağlayan bir script de bulunmaktadır 2. Bu script, "M" tuşu ile etkinleştirilir ve "/refresh" ardından "/start m-anim-panel" komutlarıyla başlatılır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yürüme animasyonu nasıl yapılır?

    Yürüme animasyonu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Storyboard Oluşturma: Ana sahneleri, karakterleri ve eylemleri haritalayan bir storyboard hazırlayın. 2. Ana Kareleri Belirleme: Hareketin büyük pozlarını veya pozisyonlarını belirleyin. 3. Aradaki Kareleri Ekleme: Ana kareler arasındaki boşluğu dolduran aradaki kareleri ekleyin. 4. Gövdeyi Canlandırma: Yürürken kolların sallanması, başın hareketi ve gövdenin yaylanması gibi vücudun geri kalan kısmındaki hareketleri ekleyin. 5. Zamanlama ve Geçiş Ayarları: Animasyonun zamanlamasını ayarlayın, geçişler ekleyin ve gerekli düzenlemeleri yapın. 3D animasyon için ayrıca, karakterleri dijital bir 3D işleme tekniği ile oluşturup, özel yazılımlarda yürüyüşü haritalamak gerekmektedir.

    Mta'da nasıl animasyon yapılır?

    MTA'da animasyon oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: interpolateBetween Fonksiyonu: Konum ve boyut değiştirerek animasyon oluşturmak için kullanılır. Bu fonksiyonun sözdizimi şu şekildedir: ```lua interpolateBetween (sayi1, sayi2, sayi3, sayi11, sayi22, sayi33, zaman, geçiş şekli) ``` Gerekli Argümanlar: sayi1, sayi11: İlk değerden geçiş yapılacak ikinci değer. sayi2, sayi22: İkinci değerden geçiş yapılacak ilk değer. geçiş şekli: Değerlerin geçiş şeklini belirler. /anims veya /animlist Komutu: MTA SA için animasyon scriptleri oluşturmak veya listelemek için kullanılır. Animasyon oluşturma hakkında daha fazla bilgi ve örnek kodlar için aşağıdaki kaynaklara başvurulabilir: mtasaturk.com; memoryhackers.org.