• Buradasın

    LFS'de hangi ayarlarla drift atılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    LFS'de drift atmak için önerilen bazı ayarlar:
    • Fren Ayarları: Fren gücünü 1840 Nm'ye (en sona) getirmek ve fren dengesini (ön) %95 yapmak 3. ABS'yi kapatmak 3.
    • Süspansiyon Ayarları: Süspansiyon ayarlarını değiştirmemek 3.
    • Dönüş Ayarları: E.Y.D. açısını 36.0 (en son) yapmak ve teker paralelliğini %50 veya %100 olarak ayarlamak 3. ROT ayarlarını 0.00 olacak şekilde ayarlamak 3.
    • Diferansiyel Ayarları: Arka diferansiyeli "Kilitli Dif." olarak ayarlamak 3.
    • Lastik Ayarları: Lastik üreticisini Bridgestone olarak seçmek ve basınçları en sona getirmek veya dokunmamak 3.
    Drift ayarları, kullanılan otomobil ve pist koşullarına göre değişiklik gösterebilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Drift için hangi vites?

    Drift için 2. vites önerilir. Manuel şanzımanlı araçlarda, drift için aracın daha kolay kayması ve şanzımanın debriyaj yardımıyla motor ile bağlantısının kesilmesi amacıyla 2. vites tercih edilir. Otomatik vitesli araçlarda ise "manuel" veya "spor" moduna geçilerek vites manuel olarak kontrol edilmelidir.

    Drift ve yanlama aynı şey mi?

    Drift ve yanlama aynı anlama gelir. Drift, Türkçe'de "yanlama" olarak bilinir. Ancak, yanlama sadece önden veya 4 çeker (4x4) arabaların el frenini çekerek yapılması anlamında da kullanılabilir. Drift ise, arkadan çekişli arabalarda lastiğin kaydırılarak yan yan gitmesi anlamına gelir.

    Drift için hangi araba daha iyi?

    Drift için en iyi araba, kişisel tercihlere ve bütçeye göre değişiklik gösterebilir. Ancak, drift için uygun bazı araba modelleri şunlardır: Mazda RX-7 FD3S. Mitsubishi Starion. Nissan 240SX. BMW E36 M3. Drift için uygun bir araba seçerken, aracın arkadan itiş olması, kilitli diferansiyele sahip olması ve yedek parça ile modifiye parçalarının bulunması önemlidir.

    Drift ve analog drift farkı nedir?

    Drift ve analog drift arasındaki fark, analog drift ifadesinin, PlayStation 4'teki analog çubuk drift sorununu ifade etmesi, drift ise genel olarak bir otomobilin kontrollü bir şekilde kaydırılarak dönüş yapması sanatı olmasıdır. Drift, aracın arka tekerleklerinin ön tekerleklerden daha hızlı dönmesiyle, aracın arkasının dışarı doğru kaymasına neden olurken, sürücü aracı kontrol altında tutar. Özetle: - Drift: Genel terim, aracın kontrollü kayması. - Analog Drift: PlayStation 4'te analog çubukla drift yapamama sorunu.

    Drift için hangi handling?

    Drift için önerilen handling ayarları şunlardır: 1. Mekanik Aftermarket LSD: Traksiyonu artırır ve kontrollü kaymalar sağlar. 2. Coilover Süspansiyon: Aracın dengesini ve sürüş konforunu optimize eder. 3. Bucket Seat + Harness: Güvenlik için sürücüyü araçta sabit tutar. 4. Tire Pressure: Arka lastiklerin basıncını azaltarak daha iyi çekiş sağlar. GTA San Andreas için drift handling örnekleri: - SABRE 1200: 2998.3, 1 0 0.1 -0.8, 70. - SENTINEL 1300: 2979.7, 2 0 0.1 -0.8, 70. Otomatik araçlarda drift için: El freni tekniği kullanılabilir, ancak bu, aracın şanzımanına ve fren sistemine zarar verebilir.

    Araba drift yapmak için hangi tuşa basılır?

    Araba drift yapmak için hangi tuşa basılır? Drift yapmak için kullanılan tuşlar, kullanılan oyun veya simülasyon programına göre değişiklik gösterebilir. Assetto Corsa oyununda drift yapmak için aşağıdaki tuşlar kullanılır: Vites düşürmek için: Ctrl tuşu. Vites yükseltmek için: Shift tuşu. Ayrıca, drift sırasında el frenini çekmek için genellikle Space (boşluk) tuşu kullanılır. Drift, uygun güvenlik önlemleri alındığı ve kapalı bir alanda, tercihen bir yarış pistinde yapılmalıdır.