Kış sezonu indirimi yapmak için bazı stratejiler: Çapraz satış ve upsell: İlgili ürünleri doğru kategorize edip, ürün sayfalarında ilgili ürünler seçeneğinde daha üst model veya aksesuar gibi ürünleri listeleyerek satışları artırmak. Bundle ürünler: Birlikte satılabilecek ürünleri bundle haline getirip, tek tek alımlara kıyasla daha uygun bir fiyatla sunmak. Aciliyet hissi: Kampanya için zaman kısıtlaması getirmek, stok adetlerinde geçerli indirimler sunmak ve site üzerine geri sayım aracı koymak gibi yöntemlerle müşterilerin daha hızlı harekete geçmesini sağlamak. Kargo seçenekleri: Ücretsiz, hızlı veya aynı gün gönderim gibi alternatiflerle satın alma kararını etkilemek. Influencer pazarlama: Tanınmış kişi ve hesaplarla iş birliği yaparak marka ve ürünleri yeni kitlelere ulaştırmak. Reklam hedeflemeleri: Doğru hedeflemeler yaparak, ürünle ilgilenebilecek kitlelere ulaşmak. Varış sayfaları: Kış sezonuna özel bir tema belirleyerek, öne çıkan ürünleri bu sayfada listelemek.