Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Dinamikler: Piramidin en üstünde yer alır ve oyunlaştırma tasarımının genelini etkileyen soyut unsurlardır 12. Örnekler arasında kısıtlamalar, duygular, hikayeleştirme, ilerleme ve ilişkiler bulunur 14.
- Mekanikler: Kullanıcı katılımını sağlayan ve eylemi öne çıkaran unsurlardır 12. Meydan okuma, ödül kazanımı, işbirliği ve yarışma, şans faktörü gibi unsurlar bu kategoriye dahildir 14.
- Bileşenler: Kullanıcıların arayüz tasarımında gördüğü ve etkileşime geçtiği mekanik ve dinamiklerin çıktılarıdır 12. Avatarlar, rozetler, puanlar, sanal eşyalar, liderlik tablosu, seviyeler gibi unsurlar bu gruba örnek olarak verilebilir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: