Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
HOI4'te tümen (bölük) tasarımı yaparken dikkat edilmesi gereken bazı özellikler:
- Soft Attack 3. Piyadelere verilen hasarı temsil eder ve cephede ilerleme sağlar 3.
- Hard Attack 3. Tank gibi zırhlı birliklere karşı kullanılır 3.
- Breakthrough 3. Düşmanların organizasyonunu dağıtma hızını belirler 3.
- Combat Width 3. Birliklerin savaşta kaplayacağı alanı belirler 3.
- Organizasyon 3. Sayıdan kazanç sağlamak için top ve piyade ağırlıklı birlikler kurulabilir 3.
- Armor 3. Düşmanın delme gücüne karşı hasar azaltma sağlar 3.
- Maximum Speed 3. Birliğin en yüksek hızını belirler 3.
- Supression 3. Birliğin isyan durdurma becerisini belirler 3.
- Defense 3. Birliğin savunma becerisini belirler 3.
Tümen tasarımı yaparken, amaca uygun özellikleri yüksek tutmak ve doğru doktrini seçmek önemlidir 3.
Ayrıca, templates (şablonlar) kullanarak da tümen tasarımı yapılabilir 2. Templates, birliklerin düzenlerini belirler ve savaşlarda bu düzende savaşılır 2. Template değiştirmek için Army Experience (ordu deneyimi) gereklidir; bu deneyim savaşarak, orduyu eğiterek veya cepheye göndererek kazanılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: