Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
GDD (Game Design Document), bir video oyununun tasarım ve geliştirme detaylarını içeren kapsamlı bir belgedir 12.
GDD'nin temel amacı, oyunun vizyonunu, hedeflerini ve objectives'ini net bir şekilde tanımlamak ve geliştirme sürecinde herkesin aynı hedefe doğru çalışmasını sağlamaktır 14.
GDD'de genellikle yer alan bölümler:
- Giriş: Oyunun özeti, hedef kitle ve oyun konsepti 13.
- Oyun Mekaniği: Kontroller, oyuncu hedefleri ve oyun sistemleri 13.
- Hikaye ve Ortam: Dünya, karakterler ve anlatı 13.
- Sanat Tarzı: Konsept sanat, karakter tasarımları ve görsel tasarım 13.
- Ses ve Müzik: Ses efektleri, müzik ve seslendirme 13.
- Teknoloji: Kullanılan oyun motoru ve diğer teknolojiler 13.
- Pazarlama ve Tanıtım: Sosyal medya, reklam ve halkla ilişkiler stratejileri 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: