Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CS 1.6'daki rütbe (rank) sistemi, oyuncuların vuruşları, kaç mermide kaç kere vurdukları, kaç mermide kaç headshot (HS) attıkları, HS oranları, bomba kurma ve çözme gibi çeşitli eylemlerdeki performanslarına göre puan almalarını ve bu şekilde rütbelerinin belirlenmesini içerebilir 2.
Rütbe sisteminin bazı özellikleri:
- K/D/A durumu 3. Öldürme, asist ve ölme oranları sistemde önemli bir yer tutar 3.
- Görev durumu 3. Oynanan ellerde görevleri yerine getirme şekli de rütbe sistemini etkiler 3.
- Karşı takımın rütbe durumu 3. Kendi takımınızın ve karşı takımın rütbe durumu, rütbe atamasını etkileyebilir 3.
- Oyun içi uyum 3. Takım arkadaşlarına ateş etmek veya iletişimi kesmek rütbe sistemini olumsuz etkileyebilir 3.
- İsabet oranı 3. Rastgele ateş etmek düşük rütbelerde kalınmasına neden olabilir 3.
Rütbe sistemi, "csx" veya "alliedmods" gibi modüller kullanılarak özelleştirilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: