• Buradasın

    Codenames Asistencia ne anlatıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Codenames Assistant, Codenames adlı kelime ilişkilendirme oyununu oynarken yardımcı olan bir uzantı veya araçtır 13.
    Özellikleri:
    • Notepad: Kırmızı takımın yan çubuğunda not alma imkanı sunar 13.
    • Kart ve Clue Düğmeleri: Kartlara ve verilen ipuçlarına ek işlevler ekler (Merriam Webster tanımı, Wikipedia sayfası açma gibi) 13.
    • Clue Bildirimleri: Yeni bir ipucu verildiğinde tarayıcı bildirimi gönderir 13.
    Ayrıca, Codenames Companion adlı bir yapay zeka destekli asistan da mevcuttur ve bu asistan, oyunculara stratejik ipuçları ve öneriler sunarak oyun deneyimini geliştirir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Codenames nasıl oynanır?

    Codenames oyunu, iki takım arasındaki kelime tabanlı bir masa oyunudur. İşte oyunun nasıl oynandığına dair temel adımlar: 1. Takımların Oluşturulması: Her takım bir Spymaster (Casus) seçer ve bu kişiler takımın liderleridir. 2. Kartların Dizilimi: 25 adet kart (her kartta bir kelime bulunur) 5×5 şeklinde bir oyun alanına yerleştirilir. 3. Anahtar Kartının Seçimi: Spymaster'lar, kendi takımlarını tanımlamak için kullanacakları bir anahtar kartı rastgele seçerler. 4. Ajan Kartlarının Yerleştirilmesi: Mavi ve kırmızı takımlar, kendi renklerine uygun ajan kartlarını alırlar ve gizlice oyun alanının altına yerleştirirler. 5. Kod Çözme Çarkının Yerleştirilmesi: Kod çözme çarkı, oyun alanıyla aynı boyutta masaya yerleştirilir. 6. İpuçlarının Verilmesi: Spymaster, takım arkadaşlarına doğru kelimeleri tahmin etmeleri için bir ipucu verir. 7. Tahminler: Takım arkadaşları, liderin verdiği ipucuna göre oyun alanındaki kartlardan doğru olanları seçmeye çalışır. 8. İşaretleme: Spymaster, takım arkadaşlarının seçtiği kartları işaretler. 9. Sıra Değişimi: Eğer bir kartta işaretleme yapılmadıysa veya suikastçi kartı işaretlendiyse, sıra diğer takıma geçer. 10. Oyunun Sonu: Takımlardan biri, tüm kendi ajan kartlarını doğru bir şekilde işaretlediğinde, o takım oyunu kazanır.