Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) taşıt ekleme işlemi aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- UTTS Başvuru Portalı'na Giriş: Firma yetkilisi, UTTS Başvuru Portalı'na giriş yaparak kayıt formunu doldurur ve firma bilgilerini, montaj yapılacak araçları ve kullanılacak akaryakıt istasyonlarını sisteme girer 13.
- Gerekli Belgelerin Yüklenmesi: İmza sirküleri ve firma yetkilendirme belgeleri gibi gerekli evraklar eksiksiz ve doğru şekilde sisteme yüklenir 1.
- Araç Bilgilerinin Girilmesi: "Taşıt Ekle" butonuna tıklanarak araçların ruhsat bilgileri sisteme eklenir 24.
- TTB Siparişi: Araçlar için Taşıt Tanıma Birimi (TTB) siparişi verilir 24.
- Ödeme İşlemi: Havale/EFT, kredi kartı veya banka kartı gibi ödeme yöntemleriyle montaj ücreti ödenir 24.
- Montaj: Darphane tarafından yetkilendirilmiş sertifikalı montaj firmaları aracılığıyla taşıt tanıma cihazı montajı yapılır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: