Buradasın
Ubak randevu nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UBAK (Uluslararası Karayolu Taşımacılığı Belgesi) randevusu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- İletişim Bilgilerini Güncellemek: Öncelikle e-devlet kapısı üzerinden firmaya ait iletişim bilgilerinin (cep telefonu ve e-posta) güncellenmesi gerekmektedir 1. Bu işlem, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı hizmetlerinden "Firma İletişim Bilgisi Güncelleme" seçeneği seçilerek yapılır 1.
- Taşıtların Araç Norm Bildirimlerini Yapmak: Yine e-devlet üzerinden "Taşıt Euro Norm Bildirimi" seçeneği ile özmal taşıtların araç norm giriş işlemleri yapılmalıdır 12.
- Başvuru Yapmak: Başvuru, 1-30 Eylül tarihleri arasında e-devlet üzerinden "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı" hizmetlerinden "Sınır İşlemleri" altında "UBAK İzin Belgesi Dağıtımı Başvurusu" seçeneği seçilerek yapılır 12.
Başvuru sürecinin ardından Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, firmaların ön değerlendirmesine dair bir liste yayımlar ve bu liste en geç 15 gün içerisinde internet sitesinde paylaşılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: