• Buradasın

    Ubak randevu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    2025 yılı için UBAK izin belgesi dağıtım randevusu almak için, T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yayımlanan duyurulara göre aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Teslim Tutanağı'nın doldurulması 23.
    2. Geçiş Belgesi Teslim Muvafakat Belgesi'nin alınması 23. Bu belge, firma yetkililerince, firma adına belgeleri teslim alacak kişi için e-Devlet üzerinden "Geçiş Belgesi Teslim Muvafakat İşlemleri" hizmeti kullanılarak verilmelidir 23.
    Randevu listesi ve gerekli belgeler, Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) ve Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği (UTİKAD) gibi kuruluşların web sitelerinden temin edilebilir 23.
    Ayrıca, UBAK izin belgesi dağıtımı başvurusu e-Devlet üzerinden de yapılabilir 4. Bunun için e-Devlet Şifresi, Mobil İmza, Elektronik İmza, T.C. Kimlik Kartı veya İnternet Bankacılığı gibi kimlik doğrulama yöntemlerinden biri kullanılarak sisteme giriş yapılması gerekmektedir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    e-Devlet üzerinden randevu nasıl alınır?

    e-Devlet üzerinden randevu almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. e-Devlet'e giriş yapın. Tarayıcınızdan e-Devlet resmi web sayfasını açın. Giriş sayfasında T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifrenizi girerek "Giriş" butonuna basın. 2. MHRS'ye ulaşın. e-Devlet ana sayfasında arama butonuna "Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS)" yazın ve arama butonuna basın. Açılan sayfada "Uygulamaya Git" butonuna basın. 3. Randevu oluşturun. Açılan sayfada "Hastane Randevusu Al" veya "Aile Hekimi Randevusu Al" sekmelerinden size uygun olanı seçin. Bastığınız sekmeye göre istenilen bilgileri girin veya seçin, boş randevu varsa randevunuzu oluşturun. e-Devlet üzerinden MHRS randevusu alırken, MHRS sistemine üyeliğinizin olması gerekmez; T.C. kimlik numarası ile giriş yapabilirsiniz.