Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-sınavdan sonra yapılması gerekenler:
- Ehliyet Sertifikası ve Diğer Evraklar: E-sınavı geçtikten sonra, sürücü kursu tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü imzalı ve onaylı ehliyet sertifikası verilir 1. Ayrıca, sağlık raporu, biyometrik fotoğraf gibi gerekli diğer evraklar hazırlanır 1.
- Randevu Alma: Ehliyet sertifikası ile birlikte nüfus müdürlüğünden randevu alınır 1.
- Gerekli Belgelerin Teslimi: Randevu gününde, sertifikanın yanı sıra nüfus cüzdanı, kimlik kartı, sağlık raporu, harçların ödendiğine dair makbuz ve biyometrik fotoğraf gibi belgeler teslim edilir 1.
- Ehliyet Alımı: Tüm işlemler tamamlandıktan sonra, sürücü kimliği yaklaşık 15 gün içinde başvuru yapılan adrese gönderilir 1.
E-sınavdan sonra geçici sürücü kimliği ile araç kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: