• Buradasın

    BYD DiSus nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    BYD DiSus, yeni enerji araçları (NEV) için özel olarak geliştirilmiş bir akıllı gövde kontrol sistemidir 12.
    Sistem üç ana daldan oluşur:
    1. DiSus-C: Akıllı sönümleme gövde kontrol sistemi, sürüş konforunu ve yol tutuşunu optimize eder 13.
    2. DiSus-A: Akıllı hava gövde kontrol sistemi, hava süspansiyonu kullanarak araca olağanüstü bir stabilite ve uyarlanabilirlik sağlar 12.
    3. DiSus-P: Akıllı hidrolik gövde kontrol sistemi, hassas kontrol ve güvenlik için gelişmiş hidrolik kullanır 13.
    DiSus sistemi, aracın dikey hareketini sistematik olarak kontrol eder, yanal, boyuna ve dikey dinamiklerde işbirlikçi kontrol sağlar ve gelişmiş sürücü destek sistemlerinin (ADAS) geliştirilmesi için bir temel oluşturur 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    BYD DM-i teknolojisi nedir?

    BYD DM-i teknolojisi, BYD'nin Super DM (Dual Mode) olarak adlandırılan, şarj edilebilir hibrit (Plug-in Hybrid) teknolojisidir. BYD DM-i teknolojisinin bazı özellikleri: Üç farklı sürüş modu: %100 Elektrikli Sürüş Modu: Sessiz yolculuklar için rejeneratif frenleme ile enerji toplar ve menzili artırır. Paralel Hibrit Sürüş Modu: Tekerlekler hem elektrik motoru hem de benzinli motor tarafından çalıştırılır; otoyolda sollama gibi durumlarda hızlı ivmelenme sağlar. Sıralı Hibrit Sürüş Modu: Batarya doluluğu belirli bir seviyenin altına düştüğünde, benzinli motor menzili uzatmak için devreye girer. Güvenlik: Euro NCAP'ten 5 yıldız derecesi almış olup, birçok aktif ve pasif güvenlik önlemine sahiptir. Teknoloji ve konfor: Geniş dokunmatik ekran, akıllı sürüş destek sistemleri, kablosuz şarj gibi özellikler sunar.

    BYD açılımı ne?

    BYD, "Build Your Dreams" (Hayallerini İnşa Et) kısaltmasıdır. BYD, 1995 yılında kurulan ve merkezi Shenzhen, Çin'de bulunan bir Çinli otomotiv ve teknoloji şirketidir.

    BYD DM-i ve DM-p arasındaki fark nedir?

    BYD DM-i ve DM-p arasındaki temel farklar şunlardır: Kullanım amacı: DM-i, yakıt verimliliğine odaklanır ve şehir içi sürüşler için uygundur. DM-p, performans ve çekme kapasitesi odaklı olup, daha yüksek güç sunar. Motor ve şanzıman: DM-i, 1,5 litrelik doğal emişli motor ve elektrik motoruyla 180 beygir gücü üretir. DM-p, 1,5 litrelik turbo motor ve çift elektrik motoruyla 500 beygir gücü sağlar. Her iki model de DHT (Dedicated Hybrid Transmission) kullanır. Batarya: DM-i, 18,4 ile 30,7 kWh arasında Blade bataryalar kullanır ve elektrikli olarak 80-120 km yol alabilir. DM-p, 26,6 ile 30,7 kWh bataryaya sahiptir ve elektrikli olarak 180-190 km yol yapabilir. Fiyat: DM-i, genellikle daha uygun fiyatlıdır. Performans: DM-p, 0'dan 100 km/s hıza 5,9 saniyede ulaşabilir. DM-i, 0'dan 100 km/s hıza 8,9 saniyede ulaşır.