Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Android Auto'nun araba ile eşleşmemesi durumunda aşağıdaki adımları izlemek sorunu çözebilir:
- Bluetooth veya USB bağlantılarını kontrol edin: Telefonunuzun ve aracınızın Bluetooth'unun açık olduğundan emin olun 13. USB kablosu kullanıyorsanız, kablonun her iki cihaza da sıkıca bağlı olduğunu kontrol edin 4.
- Android Auto uygulamasını güncelleyin: Google Play Store'dan en son sürümü yükleyin 14.
- Bağlantı ayarlarını sıfırlayın: Telefonunuzda Ayarlar > Uygulamalar > Android Auto menüsüne giderek uygulama önbelleğini temizleyin ve bağlantıyı tekrar deneyin 13.
- Aracın uyumluluğunu kontrol edin: Aracınızın Android Auto ile uyumlu olup olmadığını üreticinin web sitesinden veya kullanım kılavuzundan doğrulayın 14.
- Farklı bir kablo deneyin: Eğer sorun devam ederse, farklı bir USB kablosu kullanmayı deneyin 35.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Android Auto destek ekibine başvurmanız önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: