Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satışlarda kullanılan müzik, hedef kitlenin demografik özelliklerine ve alışveriş ortamına göre değişkenlik gösterir 1.
Bazı müzik türleri ve kullanım amaçları:
- Yavaş tempolu müzikler: Müşterilerin daha fazla zaman geçirmesini ve daha fazla harcama yapmasını sağlar 13.
- Klasik müzik: Müşterilerin daha pahalı ürünleri tercih etmesine neden olur 1.
- Popüler ve tanıdık şarkılar: Alışverişin daha hızlı ve verimli olmasını sağlar 1.
- Kültürel müzikler: Örneğin, şarap mağazasında Fransız müziği çalındığında Fransız şaraplarına olan ilgi artar 15.
Ayrıca, müşteri yoğunluğuna ve saat dilimine göre de müzik seçimi yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: