Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Radyoda kullanılan formatlar şunlardır:
- Düz Anons: Tek bir spikerin reklamı seslendirmesi ile yapılır 1.
- Donut Format: Düz anonstan farklı olarak müzik kullanılır 1.
- Diyalog ve Ses Efektleri: Bir veya birden fazla spiker reklamı sunar, ayrıca müzik ve ses efektleri de kullanılır 1.
- Müzikli veya Cıngıl Format: Reklamın algılanmasını kolaylaştıran ve kalıcılığını sağlayan müzik kullanılır 1.
- Mizah: Reklamın etkisini artırmak için sıkça başvurulan yöntemlerdendir 1.
Ayrıca, radyoda haber, konuşma, spor, folk müzik, güncel sevilen şarkılar gibi çeşitli tematik formatlar da bulunmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: