Buradasın
Ulusal yeterliliklerin güncellenmesi ve iptali nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ulusal yeterliliklerin güncellenmesi ve iptali aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- Güncelleme: Bir ulusal yeterliliğin güncellenmesi gerektiğinde, sorumlu kurum tarafından güncellenen yeterlilik formu Mesleki Yeterlilik Kurumu'na (MYK) iletilir 12. MYK, bu formu ilgili yeterlilik tür belirleyicisiyle uyumluluğu açısından inceler ve gerekli değişiklikleri yapar 1. Değişiklikler, Türkiye Yeterlilikler Veri Tabanı'na yansıtılır 12.
- İptal: Bir ulusal yeterliliğin iptali durumunda, bu karar da MYK tarafından alınır 2. İptal edilen yeterlilik, Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi'nden çıkarılır ve iptal tarihi veri tabanında belirtilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: