• Buradasın

    Ulaştırma Bakanlığı P&I onayı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ulaştırma Bakanlığı'ndan P1 onayı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Başvuru: Gerekli belgelerle birlikte başvuru, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na yapılır 12.
    2. Denetim ve Değerlendirme: Bakanlık, başvuruyu değerlendirerek firmanın taşımacılık faaliyetlerinin yasal düzenlemelere ve güvenlik standartlarına uygunluğunu inceler 12.
    3. Belge Verilmesi: Başvurunun ve denetimlerin olumlu sonuçlanması halinde, P1 belgesi firma yetkilisine verilir 1.
    P1 belgesi için gerekli şartlar şunlardır:
    • En az 5 özmal taşıta sahip olmak 2.
    • En az 12.000 TL işletme sermayesi 2.
    • En az 5 kişi SGK'lı olarak istihdam edilmek 2.
    • İl içinde en az 100 m² yükleme-boşaltma yapılabilen bir merkez alanına sahip olmak 2.
    • En az bir kişi ODY 4 belgeli orta düzey yönetici 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ne iş yapar?

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, ulaştırma, denizcilik, haberleşme, posta, havacılık ve uzay teknolojileri iş ve hizmetlerinin geliştirilmesi, kurulması, işletilmesi ve işlettirilmesi konularında çalışmalar yürütür. Bazı görevleri: Milli politika, strateji ve hedeflerin belirlenmesini sağlamak ve belirlenen hedefleri uygulamak. Ticari, ekonomik ve sosyal ihtiyaçlara uygun altyapı, şebeke, sistem ve hizmetleri planlamak ve geliştirmek. Ulaştırma, denizcilik, haberleşme ve posta hizmetlerinin ekonomik, seri, elverişli, güvenli ve kamu yararını gözetecek şekilde sunulmasını sağlamak. Evrensel hizmet politikalarının belirlenmesi ve uygulanmasını takip etmek. E-Devlet hizmetlerinin kapsamı ve yürütülmesine ilişkin usul ve esasları belirlemek. Uluslararası ilişkileri yürütmek ve gerekli mevzuat uyumunu sağlamak.