Buradasın
Sağlık turizmi yetki belgesi teslim alma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık turizmi yetki belgesi teslim almak için, sağlık tesis veya aracı kuruluşun, başvuru dosyasını hazırlamış olan imza yetkilisinin imzaladığı ve kaşelediği bir dilekçe ile vekil tayin ettiği kişiye yetki belgesi teslim etmesi gerekmektedir 1.
Sağlık turizmi yetki belgesi almak için yapılması gerekenler ise şu şekildedir:
- Sağlık Bakanlığına başvuru yapmak 23. Başvuru, Sağlık Bakanlığı’nın internet sitesinde yer alan “Sağlık Turizmi Yetki Belgesi Başvuru Formu” üzerinden online olarak veya belirlenen başvuru merkezlerine şahsen yapılabilir 23.
- Gerekli belgeleri hazırlamak 23. Başvuru formunun doldurulmasının ardından, işletmenin sağlık turizmi faaliyetleri gerçekleştirmek için gerekli tüm belgelerin hazırlanması talep edilir 23.
- Değerlendirme sürecine katılmak 3. Sağlık Bakanlığı, başvuruları aldıktan sonra değerlendirme sürecini başlatır ve işletmenin belirlenen kriterleri karşılayıp karşılamadığını inceler 3.
- Yetki belgesinin verilmesi 3. Sağlık Bakanlığı, işletmenin belirlenen kriterleri karşıladığına ve sağlık turizmi hizmeti sunmak için yeterli olduğuna karar verirse, sağlık turizmi yetki belgesi verilir 3.
Başvuru süreci ve gerekli belgeler konusunda yerel sağlık otoriteleri veya ilgili sağlık bakanlıkları ile iletişime geçmek en doğru adımdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: