Muhtar bilgi sistemi nasıl kullanılır?
Muhtar Bilgi Sistemi kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Ana sayfada bulunan "BAŞVURU" butonuna tıklayın. 2. Sisteme giriş sayfasında, talep yapan kişinin "TC Kimlik Numarası", "Ad ve Soyadı" ve "Doğrulama Kodu" bilgilerini girerek "Onay Kodu Gönder" butonuna tıklayın. 3. Onay kodu, talep girişi yapan kullanıcının kayıtlı cep telefonuna gönderilecektir (onay kodu altı karakterli olacaktır). 4. Cep telefonuna gelen onay kodunu sisteme girin ve "Sisteme Giriş" butonuna tıklayın. 5. Bu sayfada talep yapacak kişinin bilgileri görünecek ve başvuru türü (şikâyet, istek, ihbar, görüş ve öneri) seçimi yapılacaktır. 6. Açıklama alanına, başvuru gerekçesine bağlı olarak gerekli bilgileri girin. 7. Bütün kayıt kriterleri girildikten sonra "Gönder" butonuna tıklayın ve başvuru talebi işleme alınacaktır. 8. Gönderilen talebin durumunu sorgulayabilir veya yeni bir talep girişi yapabilirsiniz. Taleplerin takibi için ayrıca "www.muhtar.gov.tr" adresinden kurumsal e-posta hesabınıza giriş yaparak da süreci takip edebilirsiniz.
Muhtar bilgi sistemi nasıl kullanılır?