Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum ibraz belgesi almak için iki ana yöntem bulunmaktadır: fiziksel teslimat ve dijital teslimat 1.
- Fiziksel Teslimat: Belgeler, elden veya posta yoluyla ilgili kuruma teslim edilir 13. Kurumlar genellikle belgelerin teslim alındığına dair bir alındı belgesi verirler 1.
- Dijital Teslimat: E-devlet sistemleri veya kurumların kendi online platformları aracılığıyla belgeler dijital ortamda ibraz edilebilir 13. Bu yöntemde belgeler genellikle PDF formatında yüklenir ve dijital imza veya şifreleme yöntemleri kullanılabilir 1.
İbraz edilecek belgeler duruma göre değişir ve yaygın türler arasında başvuru belgeleri, dilekçeler, raporlar, kimlik ve adres belgeleri, vergi beyannameleri ve sözleşmeler bulunur 13.
Her kurumun, belgelerin nasıl teslim edilmesi gerektiğine dair belirli usul ve kuralları vardır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: