Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İkamet değişikliği sonrası oda kaydı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Nüfus Müdürlüğüne Başvuru: İlk olarak, yerleşim yerinizdeki yerel nüfus müdürlüğüne giderek ikamet değişikliği talebinizi iletmelisiniz 23. Bu başvuruda kimlik belgesi, ikametgah belgesi ve yeni adresinizi gösteren belgeler sunulmalıdır 2.
- İkametgah Beyanı Formu Doldurma: Nüfus müdürlüğünde size bir ikametgah beyanı formu verilecektir. Bu formu doldurarak yeni adresinizi ve diğer gerekli bilgileri beyan etmelisiniz 2.
- Diğer Kurumlara Bildirim: İkametgah değişikliğini tamamladıktan sonra, bankalar, sigorta şirketleri, sağlık kuruluşları ve posta hizmetleri gibi ilgili kurum ve kuruluşlara yeni adresinizi bildirmeniz gerekmektedir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: