• Buradasın

    Hangi marka sınıfları çakışmaz?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Hangi marka sınıflarının çakışmadığına dair kesin bir bilgi vermek mümkün değildir. Ancak, marka sınıfı seçiminde dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır:
    • Ana faaliyet alanı: Markanın kullanılacağı ana mal veya hizmet grubu belirlenmelidir 15.
    • Genişleme alanları: Gelecekte genişlemeyi düşünülen alanlar da göz önünde bulundurulmalıdır 15.
    • Çakışma kontrolü: Başvuru yapmadan önce, seçilen sınıflarda başka benzer markaların olup olmadığı kontrol edilmelidir 1.
    Marka sınıfı seçimi karmaşık olabileceğinden, uzman bir vekilden yardım almak faydalı olabilir 15.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kozmetik hangi marka sınıfı?

    Kozmetik ürünler, 3. marka sınıfında yer almaktadır.

    Marka tescil sınıfları nelerdir?

    Marka tescil sınıfları, malların ve hizmetlerin sınıflandırılması için kullanılan 45 sınıftan oluşur. Mal sınıfları 1'den 34'e kadar olan sayıları kapsar ve genellikle üretim yapan işletmeler bu sınıflarda yer alır. Bazı marka tescil sınıfları ve kapsamları: 3. Sınıf: Beyazlatma ve temizlik amaçlı maddeler, parfümler, sabunlar. 4. Sınıf: Sınai amaçlı yağlar, gresler, katı ve sıvı yakıtlar. 5. Sınıf: İlaçlar, tıbbi ürünler, diyet takviyeleri. 35. Sınıf: İthalat-ihracat, acente hizmetleri. 42. Sınıf: Mühendislik, bilgisayar hizmetleri. 43. Sınıf: Yiyecek ve içecek sağlanması, hayvan bakım hizmetleri. 44. Sınıf: Tıbbi hizmetler, veterinerlik hizmetleri. 45. Sınıf: Hukuki hizmetler, güvenlik hizmetleri.

    35. sınıf marka ne demek?

    35. sınıf marka, Nice sınıflamasına göre reklamcılık, pazarlama ve halkla ilişkiler ile ilgili hizmetleri; ticari ve reklam amaçlı sergi ve fuarların organizasyonu hizmetlerini kapsayan bir marka tescil sınıfıdır. Ayrıca, müşterilerin malları elverişli bir şekilde görmesi ve satın alması için malların bir araya getirilmesi hizmetlerini de içerir. 35. sınıf marka tescili, özellikle giyim ürünlerinin tanıtım, pazarlama ve perakende satış hizmetlerini kapsar.