• Buradasın

    Göç tutanağı kaç gün içinde verilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Göç tutanağının kaç gün içinde verildiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, yabancıların sınır dışı edilme süreciyle ilgili bazı süreler şunlardır:
    • Geri gönderme merkezinde tutulma süresi 2. 6458 sayılı Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu'nun 57. maddesine göre, idari gözetim süresi ilk etapta 6 ay ile sınırlıdır ve bu süre içinde yabancının sınır dışı edilmesi için işlemler yürütülür 2. Ancak bazı durumlarda ek 6 ay daha uzatılabilir, toplam süre 12 ayı geçemez 2.
    • İkamet izni başvurularının sonuçlanma süresi 35. Başvurular, başvurunun işleme alınmasından itibaren en geç 90 gün içinde sonuçlandırılır 35.
    • Eksik belge için verilen süre 45. Eksik belgelerin tamamlanması için 30 güne kadar süre verilebilir 45.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Göç tespit tutanağı nereye gönderilir?

    Göç tespit tutanağı, ilçe sağlık müdürlüğüne gönderilir.

    Göç idaresi ikamet izni kaç günde çıkar?

    Göç İdaresi'nde ikamet izni başvurusu yapıldıktan sonra, başvuru eksiksiz ve doğru belgelerle yapıldığında en geç 90 gün içinde sonuçlanır. Başvuru yapılan İl Göç İdaresinin yoğunluğu bu süreyi etkileyebilir. İkamet izni sorgulama işlemi, Göç İdaresi'nin web sitesi üzerinden yapılabilir.

    Göç tutanağı nasıl hazırlanır?

    Göç tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Adres ve kişi bilgilerinin doldurulması. 2. Yurt dışı göç tespitinin yapılması. 3. Tutanağın imzalanması. 4. Onay. Örnek göç tutanağı formları aşağıdaki sitelerde bulunabilir: baglarbasi.gov.tr; isahed.org.tr; elazigism.saglik.gov.tr.

    Göç idaresi başvuru takibi nasıl yapılır?

    Göç idaresi başvuru takibini yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-ikamet.goc.gov.tr. turkiye.gov.tr.

    Ek-3 göç tespit tutanağı nasıl alınır?

    Ek-3 Göç Tespit Tutanağı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Aile Sağlığı Elemanı ve Aile Hekimi tarafından, kişinin ikamet ettiği adresten taşındığı tespit edilmelidir. 2. Kişinin komşusu veya yakını tarafından adres, tarih ve imza bilgileri içeren bir beyan verilmelidir. 3. İlçe Sağlık Müdürü veya vekili tarafından tutanak onaylanmalıdır. Tutanak, Aile Hekimliği Bilgi Sistemi üzerinden de düzenlenebilir.