• Buradasın

    Göç idaresi tespit tutanağını kim imzalar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Göç idaresi tespit tutanağını aile hekimi ve kişinin komşusu veya yakını imzalar 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Göç tutanağı nasıl hazırlanır?

    Göç tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Adres ve kişi bilgilerinin doldurulması. 2. Yurt dışı göç tespitinin yapılması. 3. Tutanağın imzalanması. 4. Onay. Örnek göç tutanağı formları aşağıdaki sitelerde bulunabilir: baglarbasi.gov.tr; isahed.org.tr; elazigism.saglik.gov.tr.

    Ek-3 göç tespit tutanağı nasıl alınır?

    Ek-3 göç tespit tutanağı, ilçe sağlık müdürlükleri veya toplum sağlığı merkezleri tarafından onaylandıktan sonra alınabilir. Bu tutanağın düzenlenmesi için, aile hekimliği bilgi sisteminde kayıtlı bir kişinin ikamet adresinden taşındığının tespit edilmesi ve kişinin ADNKS kaydını yeni adresine aldırmaması gerekir. Tutanağın örneği, aşağıdaki sitelerde bulunabilir: isahed.org.tr; kepezsm.saglik.gov.tr; uzak.konyasm.gov.tr.

    İl göç idaresi ne iş yapar?

    İl Göç İdaresi'nin bazı görevleri: Yabancıların işlemleri: Vize, oturum izni, çalışma izni gibi işlemleri yürütmek, başvuru almak, değerlendirmek ve gerekli izinleri vermek veya reddetmek. Kayıt ve takip: Ülkede bulunan yabancıların kaydını tutmak ve takip etmek. Sığınma ve koruma: Sığınma başvurusu yapan kişilerin başvurularını değerlendirmek ve gerektiğinde koruma sağlamak. Göç politikalarının belirlenmesi: Ülkenin göç politikalarının belirlenmesine ve uygulanmasına yardımcı olmak. İşbirliği ve koordinasyon: Uluslararası göç konularında diğer ülkeler ve uluslararası kuruluşlarla işbirliği yapmak. İl Göç İdaresi, bu konularla ilgili kurum ve kuruluşlar arasında koordinasyonu sağlamak ve yabancıların Türkiye'ye giriş, Türkiye'de kalış, Türkiye'den çıkış ve sınır dışı edilme işlemlerini yürütmekle görevlidir.