• Buradasın

    E-Maden başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-Maden başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. E-Devlet Kapısı'na giriş yapın (turkiye.gov.tr) 12.
    2. E-Maden sistemine "e-Maden" üzerinden erişin 1.
    3. "İlk/İhale Müracaat" bölümünden "Yeni İlk Müracaat Oluştur" seçeneğini seçin 15.
    4. İlk müracaat başvuru bilgilendirme metnini onaylayın 1.
    5. Başvuru yapacak kişiye ait bilgileri girin 15.
    6. Yetkilendirme işlemleri için Noter onaylı yetki belgesini MAPEG'e bildirin 1.
    7. II-B Grubu ve IV. Grup Maden Ruhsat başvuruları için gerekli ödemeyi yapın (Vakıfbank üzerinden) 1.
    8. Maden İlk Müracaat Taahhütnamesi'ni onaylayın 1.
    9. Müracaat koordinatlarını ve alanını sisteme ekleyin (Koordinat Ekle ve Alan Sorgulama işlemleri) 1.
    10. Değerlendirme sonuç raporunu görüntüleyin ve indirin 1.
    Başvuru sürecinin tamamlanması için 2 ay içinde arama ruhsat bedelini ödemek ve gerekli diğer belgeleri MAPEG'e teslim etmek gerekmektedir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Etimaden e-devletten nasıl alınır?

    Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü'ne ait hizmetlere e-Devlet üzerinden erişmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Kapısı adresine gidin (https://www.turkiye.gov.tr). 2. T.C. kimlik numaranızı ve diğer gerekli bilgilerinizi girerek sisteme giriş yapın. 3. "Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü" hizmetlerini arayın ve ilgili hizmete tıklayın. Bu hizmetler arasında numune analizi, mesleki eğitim başvurusu, Ar-Ge proje teklifi başvurusu gibi işlemler bulunmaktadır.

    E-Maden nedir?

    E-Maden, Maden İşleri Genel Müdürlüğü (MİGEM) tarafından yürütülen Elektronik Madencilik İşlemleri Yönetim Bilgi Sistemi'nin kısaltmasıdır. E-Maden projesi, madencilikle ilgili tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılmasını sağlar. Bu kapsamda aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır: Ruhsat sahası müracaat işlemleri; Arama ve işletmeye yönelik faaliyetler; Sahanın mevzuata uygun olarak işletilmesinin sağlanması; Maden sahalarının yerinde denetimlerinin gerçekleştirilmesi; Madencilik faaliyetlerine ilişkin resmi verilerin yer alacağı veri bankasının oluşturulması; Elektronik ihale işlemleri ve elektronik sevk fişi işlemleri; İnteraktif ödeme sistemiyle birlikte mali yükümlülüklerin etkin yönetimi; E-devlet kapısı üzerinden elektronik hizmetlerin sunulması.

    Emaden ne iş yapar?

    Emaden ifadesi iki farklı bağlamda kullanılabilir: 1. Emaden E-imza: Dijital ortamda belgelerin güvenli bir şekilde imzalanmasını sağlayan bir elektronik imza platformudur. 2. e-Maden: Maden ve Petrol İşleri Genel Müdürlüğü (MAPEG) tarafından geliştirilen, madencilik faaliyetlerine yönelik hizmetlerin elektronik ortamda yürütülmesini sağlayan bir sistemdir.

    E Maden'e kimler giriş yapabilir?

    E-Maden platformuna giriş yapabilecek kişiler şunlardır: 1. Ruhsat sahipleri ve onları temsil eden YTK'ler (Yetkili Teknik Elemanlar). 2. Maden ve Petrol İşleri Genel Müdürlüğü tarafından belirlenen diğer yetkililer (firma yetkilileri, kurum yetkilileri, daimi nezaretçiler vb.). Giriş için e-imza sahibi olmak zorunludur.