Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Before after reklam yapmak, belirli kurallara uyulduğunda yasak değildir.
Ancak, bu tür reklamların paylaşımı sırasında dikkate alınması gereken bazı yasal ve etik düzenlemeler bulunmaktadır:
- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) gereği, before after fotoğraflarının paylaşılması için hastanın açık rızası alınmalıdır ve fotoğraflar anonimleştirilmelidir 1.
- Sağlık Bakanlığı düzenlemeleri, yanıltıcı ve abartılı reklamların yasak olduğunu belirtir 1. Tedavi sonuçlarının gerçekçi bir şekilde sunulması önemlidir.
- Facebook gibi platformların reklam politikaları, kişisel özellikleri ve bariz abartıları içeren before after görsellerini reddedebilir 2.
Bu kurallara uyulmaması, yasal sorunlara yol açabilir ve reklamın etkinliğini azaltabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: