• Buradasın

    Asal sevk işlemleri ne zaman yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Asal sevk işlemleri, askerlik görevini yerine getirecek olan vatandaşların birliklerine teslim olacakları tarihi belirlemek için sevk tarihinden itibaren 10 gün öncesinden yapılır 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Sevk için 10 gün kuralı nedir?
    Sevk için 10 gün kuralı, askerlik hizmetine başlayacak yükümlülerin sevk belgelerini sevk tarihinden itibaren 10 gün önce e-Devlet üzerinden veya askerlik şubelerinden alabilmeleri anlamına gelir.
    Sevk için 10 gün kuralı nedir?
    Sevk başvurusu ne demek?
    Sevk başvurusu, askerlik hizmetine başlayacak yükümlülerin, belirlenen celp dönemlerinde askere alınmaları için gerekli işlemleri başlatma sürecidir. Bu başvuru, e-Devlet üzerinden veya askerlik şubelerine giderek yapılabilir.
    Sevk başvurusu ne demek?
    Asal yoklama başvurusu süreç takibi nasıl yapılır?
    ASAL yoklama başvurusu süreç takibi aşağıdaki adımlarla yapılabilir: 1. e-Devlet Şifresi Alma: PTT şubesinden e-Devlet şifresi temin edilmelidir. 2. e-Devlet'e Giriş: www.turkiye.gov.tr adresine girip, e-Devlet sistemine giriş yapılmalıdır. 3. ASAL Yoklama Başvurusu: Arama bölümüne "ASAL yoklama başvurusu" yazılarak ilgili ekrana ulaşılmalıdır. 4. Başvuru Formunu Doldurma: Gerekli bilgiler eksiksiz ve doğru şekilde doldurulmalı, vesikalık fotoğraf yüklenmelidir. 5. Aile Hekimine Başvuru: Form doldurulduktan sonra, kayıtlı olunan aile hekimine T.C. Kimlik kartı ve varsa sağlık raporları ile başvurulmalıdır. 6. Süreç Takibi: Yoklama süreci, e-Devlet sistemindeki "e-Hizmetler" menüsü altındaki "Güvenlik" alt menüsünden takip edilebilir.
    Asal yoklama başvurusu süreç takibi nasıl yapılır?
    Bedelli askerlikte sevk tarihi nasıl öğrenilir?
    Bedelli askerlikte sevk tarihini öğrenmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Üzerinden: T.C. kimlik numarası ve şifre ile e-Devlet sistemine giriş yaparak "Askerliğim" uygulamasından sevk tarihini sorgulayabilirsiniz. 2. Askerlik Şubesinden: İkametinize en yakın askerlik şubesine giderek de sevk bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
    Bedelli askerlikte sevk tarihi nasıl öğrenilir?
    Sevk başvurusundan sonra ne yapılır?
    Sevk başvurusundan sonra yapılması gerekenler: 1. Sevk belgesinin alınması: Sevk belgesi, sevk tarihinden 10 gün öncesinden itibaren e-Devlet üzerinden veya askerlik şubesinden alınabilir. 2. Yol ve iaşe bedelinin alınması: Sevk belgesinde belirtilen yol süresi içinde, 800 kilometreye kadar bir gün, daha fazla mesafeler için iki gün yol süresi verilir. 3. Birliğe teslim olma: Yükümlüler, sevk belgesinde belirtilen tarihte birliğine teslim olmalıdır.
    Sevk başvurusundan sonra ne yapılır?
    Sevk başvurunuz onaylanmıştır ne zaman sevk edilirim?
    Sevk başvurunuz onaylandıktan sonra, sevk belgenizi sevk tarihinden 10 gün önce e-Devlet üzerinden veya askerlik şubesinden alabilirsiniz.
    Sevk başvurunuz onaylanmıştır ne zaman sevk edilirim?
    Asal yoklama başvurusu süreç takibi nasıl yapılır?
    ASAL yoklama başvurusu süreç takibi şu adımlarla yapılır: 1. E-Devlet Şifresi Alma: İlk olarak, e-Devlet şifresi almak için PTT şubesine başvurulmalıdır. 2. E-Devlet'e Giriş: Şifre alındıktan sonra, e-Devlet'e giriş yapılır. 3. "ASAL Yoklama Başvurusu" Arama: Arama alanına "ASAL yoklama başvurusu" yazılır ve ilgili seçenek seçilir. 4. Başvuru Formunu Doldurma: Başvuru formu doldurulur ve bilgiler eksiksiz ve doğru şekilde girilir. 5. Sağlık Muayenesi: Aile hekimine gidilerek askerlik sağlık muayenesi yapılır ve rapor düzenlenir. 6. Süreç Takibi: Başvuru sürecinin durumu, e-Devlet'te "Millî Savunma Bakanlığı" başlığı altında "Yoklama Başvurusu Süreç Takibi" seçeneğinden takip edilebilir. Yoklama başvurusu tamamlanınca, askerlik şubesi tarafından işlemler sonlandırılır.
    Asal yoklama başvurusu süreç takibi nasıl yapılır?