• Buradasın

    Adalet Bakanlığına telefon ile randevu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Adalet Bakanlığı'na telefonla randevu almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. İlgili kurumun telefon numarasını bulun 4.
    2. Randevu almak istediğinizi belirtin 4.
    3. Adınızı, soyadınızı, kimlik veya müşteri numaranızı, randevu tarihini ve saatini net bir şekilde ifade edin 4.
    4. Görevli size uygun bir randevu tarihi ve saati önerecektir 4.
    5. Eğer bu tarih ve saat size uygunsa randevuyu onaylayın, değilse başka bir tarih veya saat talep edin 4.
    6. Randevunuzun onaylandığını teyit edin ve gerekirse randevu bilgilerini not alın 4.
    Adalet Bakanlığı'nın genel telefon numarası 293 20 00'dır 2. Ancak, randevu almak istediğiniz birimin doğrudan telefon numarasını öğrenmek daha doğru olabilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devlet üzerinden adalet bakanlığı işlemleri nasıl yapılır?

    E-Devlet üzerinden Adalet Bakanlığı işlemleri şu şekilde yapılabilir: 1. Adli Sicil Kaydı Sorgulama: Adalet Bakanlığı tarafından verilen adli sicil kaydı bilgilerine erişmek için "Adli Sicil Kaydı Sorgulama" hizmetini kullanmak gerekmektedir. Bu hizmeti kullanmak için sisteme giriş yapılmış olması gerekmektedir. 2. Dava Dosyası Sorgulama: UYAP sisteminde kayıtlı davalar varsa, bu davaların bilgilerini ve dava dosyalarının içeriklerini sorgulamak için "Dava Dosyası Sorgulama" hizmeti kullanılabilir. Yine bu hizmeti kullanmak için sisteme giriş yapmış olmak gerekmektedir. 3. İcra Dosyası Sorgulama: Yurt içi mahkemelerde adınıza açılmış ve taraf olduğunuz icra dosyalarını listelemek ve detaylarını görüntülemek için "İcra Dosyası Sorgulama" hizmeti kullanılabilir. 4. Diğer Hizmetler: E-Devlet üzerinden Adalet Bakanlığı'nın sunduğu diğer hizmetler arasında SMS Bilgi Sistemi abonelik başvurusu ve iptali, veraset ilamı sorgulama, sulh hukuk mahkemelerince açılan vasiyetname sorgulama gibi işlemler de bulunmaktadır.