Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uzun kuyrukların oluşmasının bazı nedenleri:
- Perakendecilik stratejisi 2. "Uzun kuyruk" stratejisi, az miktarda satılan çok ürünün satılmasını ifade eder ve dağıtım ile stok masraflarının düşük olmasını sağlar 2.
- Müşteri deneyimi yönetimi 1. Marketlerde çoklu sıra sistemleri, müşterilerin daha fazla ürün görmesine ve ekstra alışveriş yapmasına teşvik edebilir 1.
- Acil durum müdahalesi 34. Enkaz gibi riskli alanlarda, hastaların sarsılmadan taşınabilmesi için uzun kuyruklar oluşturulur 34.
Ayrıca, kuyrukların uzatılması bazı işletmeler tarafından bilinçli olarak yönetilebilir; kuyrukların uzun olması, müşterilerin son dakikada ürünlerini geri bırakma olasılığını azaltarak satışları artırabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: