Süperstarlar, farklı alanlarda olağanüstü yetenekleriyle tanınan ve büyük bir hayranlık uyandıran kişilerdir. Pazarlama bağlamında süperstarlar ise şu işleri yapar: 1. Müşteri Odaklılık: Kâr bırakan müşterileri tanımlar, cezbeder, ele geçirir ve elde tutar. 2. Yatırım Değerlendirmesi: Her eylemi ve işi, doğrudan veya dolaylı olarak müşterilere fayda sağlayıp sağlamadığına göre değerlendirir. 3. Satış ve İnovasyon: Sürekli olarak yeni ürünler ve inovasyonlarla pazara saldırır, yağmur yağdırıcı satış elemanlarını işe alır. 4. Marka Yönetimi: Marka ismini ön planda tutar ve "biz" kelimesini kullanmaz. 5. Günlük Aktiviteler: Müşteri şikayetleriyle ilgilenir, teşekkür notları gönderir ve gereksiz maliyetleri ortadan kaldırır.